Handelsbetingelser
Adresse og virksomhed:
NOBELZ_ ApS / Dreamy by Elvira
Gl. Vardevej 66A
6700 Esbjerg
TLF: +4550227610
CVR: 40270280
NOBELZ_ modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online, Viabill, Maestro og Mastercard.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Danske kroner (DKK),Amerikansk dollars(USD), Euro (EUR), Britiske pund (GBP).
NOBELZ_ benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Leveringstiden for din ordre er 1 - 3 dage.
NOBELZ_ afsender varer med følgende forsendelsesservice: GLS - Erhverv, GLS - Pakkeshop.
Ordrer over 499 DKK fragtes uden omkostninger.
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke fra vores lager og hjem til dig.
Ønsker du at placere en ordre udenfor Danmarks grænser gælder følgende leveringsomkostninger;
For følgende lande og regioner i Europa er leveringsprisen 119 DKK, undtagelser kan forekomme:
Åland, Albanien, Andorra, Armenien, Østrig, Hviderusland, Belgien, Bosnia & Herzegovina, Bulgarien, Kroatien, Cypern, Tjekkiet, Estland, Færøerne, Finland, Frankrig, Georgien, Tyskland, Gibraltar, Grækenland, Grønland, Guernsey, Vatikanet, Ungarn, Island, Irland, Isle of Man, Italien, Jersey, Kosovo, Letland, Liechtenstein, Lithauen, Luxembourg, Malta, Moldova, Monaco, Montenegro, Nederlandene, Nordmakedonien, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, San Marino, Serbien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Schweiz, Tyrkiet, Ukraine, United Kingdom.
I resten af verden koster levering 299 DKK.
Du er velkommen til at kontakte os for nærmere information.
Ved retur
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage fra den dag du;
- har modtaget din vare/ligger klar til afhentning i pakkeshop
- får den sidste vare i fysisk besiddelse, når ordren er delt op og leveres af flere omgange.
Returnering
Du SKAL SENDE din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter du har modtaget dit køb.
Her kan du bestille og downloade en returlabel gennem vores returportal på dette link.
Det er meget vigtigt at du sender din returpakke til vores adresse, da vi IKKE afhenter i pakkeshops.
De 14 dages periode starter den dag hvor ordren er leveret og klar til afhentning på din GLS pakke station.
Vi har op til 7 dages behandlingstid på returneringer. Så snart din retur er behandlet modtager du en mail fra os.
Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Nægtelse
Nægter du modtagelse af din pakke eller ej afhenter den i pakkeshoppen, vil der blive opkrævet et ekspeditions beløb på 59,- Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.
Ved gratis fragt bliver fragt omkostningerne trukket fra refundering af produkterne. Fragtens omkostninger kan variere fra pakke til pakke.
Du hæfter for den forringelse af varens værdi som skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.
Varen må ikke være vasket. Varen må ikke lugte af parfume eller røg.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.
Du må afprøve varen, men ikke tage den i brug.
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov.
Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Nobelz indenfor 14 dage efter varens modtagelse, senere end 14 dage frafalder reklamations retten.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Ved reklamation kontaktes virksomheden:
Nobelz ApS
Gl Vardevej 66
6700 Esbjerg
Kontakt
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav eller sendt til en pakkeshop. Reklamtioner skal sendes til virksomhedens adresse.
Forbrugerbeskyttelse & klagemuligheder
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en Nets betalingsløsning.
Klager over produkter kan sendes til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu
Ved klage skal vores email adresse angives: hello@nobelz.com samt hjemmesiden du har købt varen på.